Full rulle!

Blir MYCKE jobba idag med! =)

Började jobba 05.45 i morse, fick en lite rast hemma nu sen blire att åka iväg till linde kl 15.30 till 3st dagisar som kommer ta några timmar, är nog hemma runt 21.30. Men får iaf lite sovmorgon imorgon :)

Vet inte när jag ska hinna åka o handla de sista julklapparna bara.. hmm. vet iallafall på ett ungefär vad jag ska köpa så kanske går snabbt. Får göra det imorgon kväll efter tvätten.

Åååh vart super glad idag, för på ett ställe där jag har städat på några månader fick jag en julklapp o en kram:D Så snällt av dom^^ (och jag fick inte ens en julklapp utav mitt eget företag host host)

Nä nu måste jag bre några mackor och åka iväg o jöbbe=)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0