Happe beppe to meee!

My birthday is toooday! =P

Fick faktistk frukost på sängen utav älsklingen imorse, tror han inte vågade nått annat då jag har tjatat pretty damn myccket på att jag vill ha frukost på sängen. Och idag efter 2,5års förhållande så fick jag äntligen det ;D
Fick oxå ett jätte fint hjärt halsband utav honom^^

Snart borde Jocke o Lollo dyka upp, fast Max sa att de skulle komma för en timme sån så jag skyndade mig som fan till Ica Maxi och handlade lite saker och inte ficka jag städa klart innan jag va tvungen att åka heller, alltid lika kul att stressa-.-... Men men skit samma:)

Kl 2 kommer släkten:P Och ikväll ska vi hem till mamma o Magnus på glögg provning smakning drickaninge ;) Får se hur mammas glögg smakar iår då hon har haft i apelsin oxå:P mummis!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej stumpis!



Har varit dålig på att ha koll på saker på sistone, såg din kommentar nu :P Självklart ska vi baka tillsammans, dom vi gjorde är nästan slut och den här gången vill jag göra mindre bullar, inga jättar!! ^^



Jätteledsen att det blev så tokigt på din födelsedag med all stress och krångel, jag trodde vi skulle kommit till er igår istället men Jocke och Max var visst upptagna.... vi har ju present till dig du ska ha! :D Vi får väl se vad Max och Jocke bestämmer...



KRam på dig!

2010-12-06 @ 12:44:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0