Min spännande helg =)

Huuugeda mig va länge sen jag skrev i bloggen! Har haft fullt upp!

I fredags var jag hemma och myste med Sophie^^ Kolla på film sen åkte vi ut o sladda på vägarna ;) Skoj men super läskigt! Körde in i en snö driva och fastnade där xD hahah som tur va kom några schysta tjejer förbi o hjälpe oss loss :p

I lördags fylle Lasse(max pappa) 60år så vi var där o hade så trevligt så =) Efteråt gick Jag,Max,Lollo o Jocke till Danska krogen o satte oss med varsin dricka ;^p Mysigt ställe men inge darg alls, bara någon svar irlänsk musik i bakgrunden haha:p

Igår va vi hemma hos farmor o farfar på kalas för farfar fyller år idag :)

Och idag skrivar jag fast jag är trött efter en lång arbetsdag på 10 timmar.. började halv6 tills halv4 ujuj.

Mycke jobb imorgon o på onsdag med.. =/ Mindre på torsdag och sen.. och sen ,,, Är det JULAFTON :D(som ioförsig kommer vara skit stressig eftersom vi ska åka till 4st -.-) alla kan inte bli nöjda så äre tyvärr=/


Blir att spela lite mario kart sen. Men först ska Sophie komma hit o färga mitt hår ;D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0