Sjuk

Ligger hemma i sängen idag med, mår inte helt 100% än men men de behövde mig på jobbet imorgon så får försöka friskna till lite mer nu då! :)

Var och skaffade ett nytt pass eftersom det andra hade gått ut. Herre guuud va misslyckad bilden vart haha xD!

Juste måste ju hämta ut mina stövlar som är inne för att få nya klackar =p Kostade bara 80spänn!!(Y)

Sen har jag tvätt tid idag med ..Hur ska jag bli frisk med så mycket att göra?:(


Min ärke fiende som I just looove.. host äckel host


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, din ärkefiende... vad ni är söta ni två <3



Tråkigt att du är sjuk, hade tänkt fråga om du ville med upp på stan en sväng men jag ser att du har kalendern fullbokad XD Jag tror jag skiter i att ge mig ut i snöyran och stannar inne med en julfilm eller nåt ^^ Kram på dig!

2010-12-17 @ 10:15:34
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0