Åka hem

Mycke rörelse igår:

Efterskolan så planerade vi lite ang en fotografering vi ska ha och åt lite på ett sött fik på stan:)

Sen åkte vi till skolor och kupolen, gick hem därifrån. När jag kom hem så tog jag en promenad till "stan" och köpte en present te max.

Åkte till gymmet på kvällen och när vi kom hem vart det snö skottning.

Hade en mardröm inatt oxå,, då hade jag åkt upp till sommarstugan och drack lite cider där tsm med släkten och sen kom jag på att det av alla hjärtans dag, och jag vart heelt förtvivlad för den dagen ville jag ju vara med max! Så jag frågar alla om någon kan köra mig, men alla andra hade oxå druckigt :O Va ledsen ja vart! Tror att jag tänkte köra hem ändå.. men då vakande jag till :P :S

Oj oj nu måste jag skynda mig till bussen.. sheeeeat!

Åka hem till gamla fin Örebro idag, kl 14 går tåget :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vilken TUR att jag är nykterist! Då behöver du aldrig stå utan skjuts här! ;o)

Jag tar resten av snön idag och njuter av solen en stund -men det ska ju komma ÄNNU mer snö nästa vecka =S

2010-02-11 @ 10:26:41
Postat av: Lollo

Hej! Kikar in och tittar runt lite, kul att du är bloggare Sandra! :) Hoppas allt är bra uppe i Borlänge.

2010-02-11 @ 11:47:41
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Mamma

usch mardrömmar. . . Tur att det bara är drömmar;)Stackars max annars,utan alla <3 present! vad mycket du hann med igår.Kom förbi mej på jobbet så jag får kramas med dej!!

2010-02-11 @ 12:09:40
Postat av: max

hhmmm jag tänker å tänker vad ja ska köpa till dig ;P får gå runt på stan imorrn ^^

2010-02-11 @ 16:06:34
Postat av: madde

nu förstår jag varför Max hade rynkor i pannan ,när jag kom hem.Han(tänker) och( tänker),bara det är en god sak.Det är tanken som räknas/Kram,syns imorgon.

2010-02-11 @ 19:20:51
Postat av: Sandra

Jag vill bara ha en puss ^^ köp inget älsk!

2010-02-11 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0