En till visning

Gud va jag kände mig duktig igår, jag tog tag i att ringa till Goldwell och fråga massa frågon om hur hårvisningarna skulle gå till :D Jag är vell inte den som älskar att prata i telefon precis, så vart jätte glad när det gick så bra :P
Plus att vi fick en till visning i Sundsvall på måndag! haha va fränt, så långt upp i landet tror ja inte att jag har varit.

Igår hade jag namsdag:) Pappa ringde tidigt på morgonen och grattulera, han som brukar ha lite svårt att komma ihåg det ;^O Sen kom mamma o magnus oxå ihåg^^ Fast jag ser inte det där med namsdagar som en sån stor grej, Men man blir ju alltid glad när någon tänker på en :)

Jag fick en muffins utav ronja oxå föresten, hon hade oxå koll. De var grädde och ett motiv på en katt i aristocats på, så stod det grattis:) Jätte fint...och gott;)


Idag har vi dubbel lektion så vi börjar kl8 och går till kl16. Modellerna kommer kl9 idag och stannar till kl12, sen på eftermiddagen ska vi ha hårstyling:P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Här hemma snöar det stora snöflingor.Ska jobba 11-18 idag det tar emot lite idag men men det finns olika dagar man får ta dagen som den kommer.Du får säkert en kul dag med hårstyling! Puss <3

2010-02-18 @ 09:12:22
Postat av: Erica

ja, fixar det gör vi med all säkerhet ! annars vet jag inte vad jag gör :) men just nu måste jag säga att det känns lite jobbigt med allt som är nu, så himla mycket framöver ju ! men men, man får försöka kämpa på. kram !

2010-02-18 @ 18:34:22
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: soffipropp

Åh fpår ni fixa med hår oxå vad roligt :D jag tänkte på din namnsdag på tisdagen o tänkte skicka iväg ett mess men glömde visst de för de var så mkt på jobbet :( <33

2010-02-19 @ 09:35:52
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0