För mkt dator

Var ute och gick en sväng förut. Men känns ändå inte så bra när jag har smällt i mig 3st semlor ursch vilken ångest jag har!
Får gå till gymmet imorgon.

Hmm har ont i huvudet, det brukar jag nästan aldrig ha.. har nog druckigt dåligt idag, ajabaja!

Undra om jag ska krypa ner och kolla på en film ^^ Hihi.. ja, jag tror allt att jag gör det =D Återstår bara att välja vikken jag ska se, finns några att välja på:p Sherlock holmes fanns på datorn såg ja.. lr kanske pineapple express.

Får gå upp så jag hinner plugga imorgon bitti lite oxå.


Kommentarer
Postat av: Mr NiceguY

Så du har flyttat till borlänge och bor nu mer här? :O

2010-02-09 @ 00:42:46
Postat av: Sandra

Ja iaf i 3mån:) Vem är du då, vågar du inte skriva ditt namn fegis ;p?

2010-02-09 @ 07:04:47
Postat av: Anonym

haha givetvis! ;) heter beckeen anyway! Tänkte bara för har aldrig sett dig in the hood! :P men men

2010-02-09 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0