Långhelg

Sorry hann inte skriva något i helgen..

I lördags gick ja o älsk på marieberg, jag hittade en blå skjorta och han en knalllgrön t-shirt, skit snygga! Sen åkte vi till godishuset och köpte smågodis för över 100kr xP (Men det gick åt till sist:O:O)

Jocke och Lollo kom och åt på kvällen sen så kollade vi på Morgonsoffan, Det får 5 av 5 toasts, kanon kul! ;D
När de hade åkt satt ja o Max kvar i tv rummet och kollade på melodifestivalen och myste ^^

Igår åkte vi hem till mamma o magnus och åt lite mat, gott:) Sen sminkade jag mamma medans Lukas underhöll Max med att fuska på nått spel och tvingade honom att rita teckningar haha ^^

Kom till B-länge vid 22 igår, fasen va jag somnade gott när jag la mig ner i sängen sen:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha jasså Lucas fuskade. . inte ovanligt;) Magnus hörde hur bra Max var med honom, ett till pluspoäng till Max! Ha nu en bra måndag! kram <3

2010-02-15 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0