Minnen

Nu är jag hemma hos pappa:P Vi sitter och kollar på "En glasblåsares barn" xD haha hel skum film, såg den flera gånger när jag var liten tyckte den va lite läsig då faktist och det förstår jag, för den är ganska konstig:S


Bild 11 feburari 2008, Min söta bästis Sophie^^

Bild feburari 2007


Bakstage KORN feb 2008, vi stog inne vid mixer borden;P

Tog en öl med några av bandmedlemarna efter konserten ;D

Här bodde jag 2v i feb -08 när jag praktierade på Djursjukhuset strömsholm

Är inne på seg datorn, massor av gamla bilder att kolla på :D 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Naaaw sött att lägga upp bilder på mig ^^<33

2010-02-17 @ 20:35:54
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0