Mitt i veckan

Hej hopp!

Idag ska vi börja med samtal varje vecka med läraren. Tror vi ska prata om hur det går med allt och sånt.. Och på fredag har vi avstämnigs prov på allt vi har lärt oss:O Då ska vi sminka en modell, o det ska vi göra varje dag efter det. Gäller att leta på några för det blir nog en hel del man måste ha på 9-10 veckor:S

Snart är det helg, gud så jag längtar:D


Ett halsband jag kollat på mycket va på rea, så va bara tvungen att köpa det =P Kommer inte använda det, men kolla det är paljetter OCH lila! oh my


Kommentarer
Postat av: Jane

det är klart att du ska använda halsbandet tokfia! Du har ju toppar i lila blir kanon snyggt! Jag vet att du klarar provet utan problem.jag ringer dej ikväll Pussåkram <3

2010-02-03 @ 11:15:39
Postat av: Sophie

Lägg fram halsbandet på ett ställe du ser det så kommer du kanske använda det ;D de var fint! :)

2010-02-19 @ 09:39:40
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0