Modeller var är ni?

Det gick rent sagt åt helvete med min första sminkning idag! Fafan va jag vart onöjd! Det va helt felfärger, den vart osymetrisk, jag gjorde på nått konstigt sätt glod och intensitetskugga fast det inte skulle vara det...
Jag fick göra om hela makeupen.. Och vart lite bättre iaf.

Haha vi skulle ju ut till gymnasium idag.. vi hittade EN att fråga xD hahah gud va dåligt.

Men vi tog ett papper på en anslags tavla och vände på den och skrev, för på fram sidan stod det " Dagens raggnings replik: Vill du följa med mig hem och dammsuga, du suger och jag tömmer påsen" gahaha tur att man inte hört den förut xS!


Lite suddig bara:P

Nu har jag även laggt ut en modell sökning på stylesearch (åh jag stavade rätt, första gången:D Lr tror det stavas så hehe)

Nä men om man ska ta att gå iväg o leta alla<3dag present till min lilla skrutt snart^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det händer att man gör fel även den bästa gör det.Så häng inte läpp för de ;)Vi har fått nya kassor på jobbet de är inte heller lätt oj oj vad fel vi gör de bara piper i kassan haha! Smart av er att sätta upp lapp hoppas de är många som vill bli sminkade .Imorgon är det torsdag Sandra!<3

2010-02-10 @ 21:29:22
Postat av: helen

jag kan sitta modell någon gång om du inte hittar på någon! :)

2010-02-12 @ 12:38:53
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0