No school today

När jag hade vart ute med hunden och ätit frukost så ringde min lärare och sa att lektionen var inställd för hon mådde inte bra(stackars henne:/) så då vare bara att krypa ner i sängen igen ^^

Klassisarna o ja ska ses idag ändå, vi ska planera lite inför våran fotografering. Så kl10 ska vi ses vid kupolen:)

Får se om ja orkar gymet efter det.. jag måste lärar mig fler maskiner xD haha det är ju pinsamt! jag har ju ett schema på 8st men jag kör bra 3-4 haha =P (kör dom i det rummet minst folk är i (A)).


FET-tisdagen idag! Jag åt tillräckligt med semlor förra veckan, får se om det blir en helg-semla ist.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var förra veckan det.Man måste njuta av de goda du är ung och vacker njut av allt i livet! Ha en kul dag med dina klasskompisar! pussåkram

2010-02-16 @ 10:20:10
Postat av: Ronja

Klart vi ska äta semla idag! =D

Ahh, men om du är ledig kan jag ju följa med dig till gymmet och köra alla maskiner/övningar med dig. ;o)

2010-02-16 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0