Semla

Fick skjuts upp till B-länge av Magnus och mamma igår kväll, jag nickade till o somnade några gånger.. tog sån tid! 2 timmar.

Idag gjorde vi 2 st sminkningar, gud va man vart trött av det! En clean beauty och en valfri.
Skulle ha gymmat idag men jag är så trött och har lite plugg att göra.

Får vänta tills Max kommer hem så han kan skicka bilder, för de ville inte följa med i dokumentet jag skickade till min mail -.-

Har bokat tåg biljett tills på torsdag:) Men egentligen så ville läraren att vi skulle ha dubbel lektion till kl 5 då.. men det gick att ordna till en annan dag, va skönt så slipper man krongla igen:)

Åt nyss tacos i ugn som jag fick i matlåda utav far. Sedan åt jag två semlor som jag fått utav mor (A) haha. Får vell vara lördag idag oxå då ;S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0