Som torsdag

Igår var det "style kväll". Vi kom dit ca 10 min för sent så vi fick välja välkomst present sist och sen gick vi in i ett rum med bara 45plusare! hahah. Jag kände att jag hade kommit lite fel, det var inget som var intressant.. eller jo köpte ett nagellack för 20spänn.

Sen så kom det förståss fram en från mary kay och tyckte att jag skulle bli säljare jippi..! Jag som är så dålig på att säga nej skrev snällt upp mig på lappen. ;S

Idag ska vi gå till nått gymnasium efter skolan och prata med eleverna om att komma och sitta modell hos oss=) hoppas någon kan svenska -.- .. finns ju typ inga svenskar här.

Ursch hade värsta äckliga drömmen om massa kattungar som typ såg ut som zombies, de slänge sig på en och börja bita :O haha

Ha en bra dag "alla" mina läsare! ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

känn efter om det verkligen är värt att sälja för mary kay. du får lön efter hur mkt du säljer... har vänner som jobbar där och de tjänar typ ingenting :S

2010-02-10 @ 08:19:56
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Neej aldrig att jag ska börja sälja där, inget för mig! :O Har försökt undvika dom as mycket:S Haha

2010-02-10 @ 08:22:05
Postat av: Mamma

Nej gör inte det Sandra dom är för på!Och så är det dyrt,vi tjejer vill shoppa våra grejor utan att känna sej"tvingade"att köpa,vi vill hellre gå runt bland smink och titta vad vi vill ha.Dra dej ur medans du kan.Kommer att kännas bättre när du säger: nej tack jag är inte intresserad.Du kommer att bli så stolt över dej själv då,jag lovar. Älskar dej!Ha en bra dag/kväll PUSS

2010-02-10 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0