Goodbye, hello

Min modell ringde och frågade om vägbeskrivning några minuter innan vi skulle börja sminka, och jag förklarade så bra jug kunde "men vet du vart bion är?, jag hittar så dåligt här i Borlänge så kan inte förklara så bra"
-"Va, borlänge??, Jag är i falun" Hahah så det sket sig :S

Jag fick sitta och sminka mig själv ist, det är vell bra att träna på det med antar jag :P Men tråkigt att hon inte kom, kändes lite mobbat att sitta där ensam och speciellt när man skulle bli bedömd xD haha


Jag själv gjorde iaf på mig själv en kopia av ett foto jag tagit med, vart nöjdast med läpparna:


Andra sminkningen tänkte jag göra knallgul och knallgrön, men då påminnde Erika om att det skulle vara en Clean beauty sminkning (allstå en sminkning som ska se naturlig ut och inget ska sticka ut typ). Så jag fick dämpa min snygga gula färg med ljusbrun, men vart bra ändå:P

 

Asså fan, jag gick ner 2kg.. och nu efter helgen har jag gått upp 1,5kg igen.. Va arg jag blir, det som hade känts så bra att kolla sig i spegeln igen,, men men. Bara inse att det inte kommer gå att hålla. Även jag verkligen skulle vilja ha den kroppen som jag hade förut.. (mamma o max får inte kommentera detta)

Snart ska vi på Style afton, vette tusan va det är men har lovat att följa med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår verkligen inte hur du kan vilja ändra på din kropp :) du är ju fin. har ju lite former, precis som en tjej ska ha ! :D

2010-02-09 @ 21:23:26
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: inte max eller mamma

2010-02-09 @ 21:43:41
Postat av: inte max eller mamma

Jag kommenterar iställlet för max o mamma, att du är fin ändå sääändra ;) du ska inte gå ner några gram ens!

2010-02-09 @ 21:44:28
Postat av: Våg-innehavaren

Jag ska gömma vågen för dig! =D Du ska ju bara väga dig en gång i månaden... =P

2010-02-09 @ 21:55:33
Postat av: Sandra

^^ Gulls

2010-02-10 @ 08:17:40
Postat av: Mamma

ja du vet vad mamma har sagt "morr" Du behöver att för att må bra,det är ingen som vill vara med en annars,en som ständigt lätt äririterad sur och grinig så vill man väl inte vara! Och dessutom se ut som man har annorexiproblem! Hmmm jag blir orolig för dej!

2010-02-10 @ 11:25:38
Postat av: Sophie

Sandra har du inte glömt en detalj? det är inte vågen man ska kolla på om man blivit Tjockare, utan i spegeln. för vågen väger ju massa vatten o sånt, plus att man väger olika beroende på var i menscykeln man befinner sen , tänk på det ;)

2010-02-17 @ 20:41:19
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0