Glad sommar

Glaaad sommar!

Har inte orkart skriva någonting i bloggen, har ju semester ;) Men efter semestern ska jag vell börja igen:)

Idag har jag , Max, Lollo och Jocke varit och badat i Lanna en lite sväng sen åkte vi in till stan igen och åt på Creperiet(super mysigt ställe, men min kyckling lasagn smakade skolmat ;S)

Vill hitta på nått ikväll, men vet inte om jag orkar.. men känns som man slösar på min lediga tid med att bara var hemma och kolla på alla skit filmer som går på tv... :p ajaa, nu ska jag snart åka till Coop och köpa lite grill korv och godis ^^


Kommentarer
Postat av: Ronja

Är det Tözen som dricker ur flaskan??

Har du sett mitt senaste tillskott? En liten chihuahua... =)

2010-07-28 @ 22:03:45
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0