Pop it UP and puch it!

Saaaave tonight!! <3 Blir aldrig trött på den låten!

Ska snart iväg till Åsa och sjunga lite sing star :P Hihi skoj, även fast jag suger stenhårt på det!

Max ska på Bauhaus(stavning) fest hos Jocke, så då passa jag på att dra iväg ja med.

Idag gick vi en sväng på stan o köpte lite bra att ha saker som , body lotion och en potatis sticka haha ;D
Sen åkte vi med Jocke o Lolla till Lången(en äcklig liten sjö vid Hovsta) men där badade vi en liten stund, jag ställde mig på max axlar när han va under vattnet sen sköt han iväg mig, så min fina sminkning inte hamnade där den skulle.

Ha en mysig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så Max kom i till slut,Magnus bada idag oxå;) Hoppas du får en rolig kväll med dina kompisar! Puuss

2010-07-03 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0