Rättviiik

Heej hallå!

Nu ligger jag o vilar lite medans alla andra gör sig iordning för att åka till lager 157, det lagret är inte som det lilla i Örebro inte.. det är skit stort!.. va jag kommer ihåg iaf(A)

I tisdags när vi kom hill Rättvik så grillade vi lite sen drog vi iväg till Dalhalla för att kolla på Robert Wells, Rhapsody in rock:P

Och igår åkte vi till Mora och gick lite i affärer på dagen. Jag hittade två niiica brillor:)
Sen på kvällen åkte vi till Orsa på Orsayran , det va jätte skoj :D Alla gick runt med instrument, mest gitarrer och stod o spelade i varenda gatuhörn. Det va massor av folk, alla va glada, sjung o dansade:P
Vi stod och sjung med Kalle Morelius dotter hihi jätte söt tjej:P
Alla från Team Rongedahl i körslaget var där oxå.

Köpte en super fin dalahäst som jag lät skriva "Sandra <3 Max 2010" på ^^



Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad fint! :)

2010-07-23 @ 09:52:43
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Ronja

Så du var uppe i Dalarna utan att säga till mig. =/

2010-07-27 @ 23:26:19
URL: http://www.metrobloggen.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0