Shrek premiääähr!

Det är faktist lite skoj att ha någon att jobba med:)... som inte är en halv sur o as seg gammal tant ;S

De är skoj att de flesta som jag jobbar hos dagligen verkar gilla mig ^^ Alla hälsar o stannar gärna o pratar en stund:P hihi.

Synd att jag har sån mensvärk, i hate it! Det är ju så fint väder idag men orkar inte gå ut.. somnade istället på soffan :S Verkade inte hjälpa så bra med en ipren o en alvedon.. hmm underar vilken värktablett som fungerar på mig bäst..

Idag fyller moster Tina år så vi ska gå över o fika i deras trädgård, det är så mysigt!

Sen senare så blire Shrek premiär med ÄLSKLINGEN, Lollo o Jocke :D Skoj! Den har man längtat efter må ni tro=P


Shrek goes Sandra style ;D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det blir skitkul Sandra! :D



Har du provat med Voltaren? Det hjälpte mig en del när jag hade mensvärk förr :)

2010-07-07 @ 16:05:06
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sophieee

åh då missa vi varann på bion jag var med på bio den 7 e :D

2010-07-08 @ 20:29:21
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0