Susande o Tutande

Tjooahejja!

Sov inte mycket inatt.. inte så smart när man är ljudkänslig att sova med öppet fönster när man bor brevid en stor väg i stan :S Plus att fläckten susade lite. Men vilka åker runt och tutar flera gånger mitt inatten, dummingar.. tänk på att jag sover nästa gång! ;P

Idag storstädade jag lite på Lillåskolan:) Jag hade bara ett ställe idag som tog 2timmar, så jag följde med en kollega och hjälpte henne lite oxå, more money;)

Det har kommit upp ett problem med nästa vecka när vi ska till Loka brunn... vet inte va jag ska göra. men det blir som det blir. Skriver mer om det sen.

Nää nu blire nog duschen! Lät inte som Max vill bada med mig idag ;'(


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi var och badade i Lången, kom iväg vid 18-tiden :P Det var inte alls kallt och svalkande, bara varmt och smutsigt i vattnet :( Och gissa vilka vi träffade där? Madde o Tomas ;)



Hör av dig om du vill sola fler gånger!

2010-07-12 @ 20:12:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0