Ännu en säng dag

God seg morgon. Det va skoj igår:) Felicia och jag hade förfest hemma hos oss, jag sminkade henne o hade skit skoj=P Sen åkte vi till Åsa och sjung sing star, fanken va jag va dålig på det igår haha xP men men roligt vare ändå:O) Felicia drog till kumla o jag hade ingen lust att åka ända dit för att sedan sova över där. Så var kvar och sjung.
Kom hem vid 23 och somnade omedelibumms^^

Va dum jag känner mig, jag lämnade tebaka pappas bil till honom och max hade lite saker i bilen som han behövde på jobbet idag:S Förlåt! Sen kom jag och tänka på att vi behöver bilen idag när vi ska hämta våran soffa o köpa tv bord.. fiffigt elin. Men om ja inte lämnat bilen så skulle ja ju inte ha  in cykel hemma så.. jaja gjort är gjort.

Skrev jag att ja cutta mig i frigret igår? Hmm iaf så skulle jag sära på två ihop frysta hamburgare med en vass kniv, och jag slant.. Ursch va äckligt, såg bara en flisa och sen spolade jag fingret med kallt vatten och felicia satte på ett plåster snabbt så vi slapp se såret!
Men hon satte lite knasigt så man såg det ändå så jag va tvungen att byta, det va helt blodigt och jag som är en sån vekling när det kommer till blod! (Hmm undrar hur jag hade tänkt göra om jag hade blivit djursjukvårdare då xD haha) Men men Nu ska jag ha på plåstret tills jag är säkert på att såret läkt(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0