Badat ute!

Har haft en super skön o trevlig dag med min mammi idag^^

Vi åkte och handlade varsin tidning och en glass på Glansen(Ica i glanshammar) först, sen letade vi reda på en badplats mamma hade hört talas om i Åsta nää så hette det nog inte.. jaja men det låg i Lillkyrka iaf:p Skit mysig badplats med en liten brygga o en stor gräsplätt som vi solade på =) Vi doppade oss 2gånger, det ni! Det var faktist skönt när man väl kommit i för det vart ju vidundligt(haha kul ord) varmt i solen.

Har bränt mig på ryggen o på min lilla rumpa, ajaj men sånt får man ta ;D

Stannade på ett loppis påvägen hem och jag hittade en jätte fin spegel med broms ram och en tavla med twistat sytråd :P




Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dej massor!!!! <3 <3333

2010-06-29 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0