Chilla

Halllö!

Igår var ja o älsk och handlade lite saker till vårat hem. Det vart en sjuuukt mjuk o gosig filt(som är skit ful xDhaha men skön!), en fin chips skål, lite prysnads saker att ha i vårat soffbord och en massa ljus lyktor^^ Mysss!
Köpte oxå en rullgardin efter som jag inte kan sova nått.. men vi fick inte upp den xS Så ska slå en pling till min händiga far så han kan få hjälpa oss(A)

Idag blire bara en chill dag nu efter jobbet:)

Har inte tränat/rört på mig på flera veckor nu! Jag vill men orkar inte, inte kul att gå eller springa i stan :/ Jag får vell ta i extra mycket på jobbet ist.

Längtar tills imorgon, satt i går kväll och kom på en passande sminkning hihi!
Mamma ska sovaöver hos oss imorgon föresten, för hon ska på afterwork med några polare:)


Det blir inte den hära sminkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0