Djungel plåtning

Nu är jag hemma efter en lång fast snabb dag ändå:P Och såklart rolig dag!
Jag vart jätte nöjd med sminkningen, hoppas de oxå vart det.. men det tror jag för de tyckte ju att jag hade gjort ett jätte bra jobb =P

Jag kom till studion kl 12 och börja sminka och lite efter 17 var vi färdiga med plåtningen.
Var i karlslund bland en MASSA mygg o söta små djur^^

Det var en kompliserad plåting, de hade hyrt kanoter och våtdräckter som de hade när de stod i vattnet för att hålla i ena kanoten med all foto utrustning på. Modellen stod upp i andra kanoten och försökte hålla balansen o den höll hon ju som tur va^^
Sen tog de en massa andra poser på land bland massa fräna ormbunkar.

Bilder kommer vell om några dagar :)

Nu har jag ätit en god sallad från Sallad in och kollar på Band of brothers, ska se om det är nått att ha ;p


Kommentarer
Postat av: Daniel/Foten

Yeah! Band of Brothers is king! ;P

2010-06-18 @ 18:27:59
URL: http://danielwickmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0