Drömmar

Jag drömmer ganska ofta att jag tappar mina tänder, det är super obehagligt! Kollade upp va den drömmen betyder och det stod :

Tappa tänder
Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft. Otur.

Brukar drömma om att jag är naken blad massa människor oxå:

Naken
Att vara naken betyder ofta att du känt dig sårbar, utan skydd.
Naken på allmän plats = Känna sig fel, inte passa in. Avslöjad.
Det märkliga är att bara man själv reagerar på sin nakenhet men inte omgivningen, man försöker dölja den men kan inte. Och precis så är det i mina drömmar.

Jaha där ser man, det kan nog stämma de drömmarna betyder ibland.


Ska till ett bad nära mamma och sola och kanske bada sen när Max slutar. Mamma skulle ta med sig lite mat. Så mysigt ^^ hihi




Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, helger är för underbara Sandra :) Jag har typ käkat glass varenda dag på sistone och mår konstant lite halvskit :P



Jag brukar jätteofta drömma om att slå ut tänder! Eller att dom går sönder och lossnar... kan ju vara mamma och pappas tjatande som orsakat dom drömmarna :P

2010-06-29 @ 14:47:06
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mamma

Det kan kanske vara för du är sambo nu,man kommer varandra närmare och visar andra sidor för varann..ingen är ju perfekt! kram och sträck på dej!PUSSÅKRAM

2010-06-29 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0