First night, i loove it!

Sov som en prinsessa^^ Men måste skaffa en rullgardin, det va ljust som på dagen redan klockan 4 på morgonen.

Nu ligger jag i bäddsoffan o kollar lite på tv. Tur att vi hade havregryn o mjölk hemma så jag fick frukost ^^ Blir vell att åka och handla endel mat idag:)

Har tvätt tid kl 11 men ska gå ner och kolla om jag kan börja lite tidigare så slipper jag ligga här o vänta så länge.

Älsklingen visste inte när han började jobba idag, han trodde han började kl09 så nu står han och väntar på bauhaus parkeringen och väntar till kl blir 10 :S Din lilla knas!

Det är hans första dag på det nya jobbet idag, målar avdelningen på bauhaus. Får se om han gillar´t. Han ska jobba på sitt vanliga jobb som vanligt men jobba kväll och helger i affären för att pröva pp ett annat typ av jobb.


(Taget så ena ögat är i ljuset ifrån fönstret)
Gjorde en jätte snygg blå/lila/grön/gul sminkning i lördags kväll när jag fick lite tid över:P Fick ta bort det efter en timme när vi skulle sova dock.. men kul att sminka så gör inget:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0