Godsaker

Heeej bloggen!

Idag har jag packat upp nästan alla mina kläder, himlar va mycket jag hade ;S!
Syster komförbi så vi fikade lite med pajen som va kvar, vart super mätt för hade precis ätit lunch oxå. När Max kom hem stack vi till hans mormor och fick en massa saker... och såklart fika oxå. Så nu är jag så där äckligt mätt, det hatar jag!

Är hemma hos pappa nu för att låna hans bil och åka till Ikea(för femhundraelfte gången haha). Jag ska köpa ett sminkbord o lite småsaker. Men har bara mjukisbyxor här och på mig:S Antingen får ja ta ett par jeans utav pappa lr så blire att gå med mjukisar där.. för felicias byxor kommer jag inte i även fast jag skulle suga in mig, my ass is toooo big ;S!

Vi får golvet slipat idag o tror golvläggarn kommer imorgon o lackar.. så på torsadg kan vi ställa in grejor i vardagsrummet:)




Kommentarer
Postat av: johan

det är inte syggt med tjejer utan självförtroende. ryck upp dig och sluta vara så ":S" helatiden.

2010-06-08 @ 16:16:22
Postat av: mamma

Håller med Johan!! Skärpning! vad kul att fixa i lägenheten man kan köpa hur mycket som helst Pussåkram

2010-06-08 @ 18:55:38
Postat av: Sophie

Eller hur Sandra du är redan på tok för smal! :P Tänkte om ja kunde komma förbi en sväng i morrron o hämta min tröja för tänkte ha den i jkpg, sen se hur läget är i lghn ^^

2010-06-08 @ 21:30:24
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0