Ikea

Nu har jag varit och handlat på Ikea, det va jätte roligt att plocka i kundvagnen va man ville ha i sitt egna hem :D
När jag stod i kassan sa kassörskan "den här kan jag inte sälja hur gärna jag än vill sälja den till dig" då hade jag tagit ett visningsexemplar hahah xD!
Får åka tillbaka och handla lite mer sen :P


Klippte mig oxå och vart jätte nöjd! Håret känns som nytt! Och hon klippte bort en lång bit av håret skulle tro nästan 1dm.. men jag fick skylla mig själv att håret va så slitet! Klippte mig nog sist i december lr januari :S

Åh va så pinsamt, skulle nyss ringa felicia MEN råkade ringa till en på mitt jobb som jag ska jobba med imorgon haha(A)


Lill siss i parken förut idag :) Mumma tänker hon


Kommentarer
Postat av: mamma

haha mycket att tänka på el? Vi måste ta en sväng o shoppa till eran lya! Du blev säkert skitsnygg i håret titta förbi så jag får se dej om inte så ses vi på Amandas studentfirande Pussåkram

2010-06-03 @ 07:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0