Jag vill

Ledig imorgon så vill inte bara sitta hemma ikväll..=/ Sen har jag ju gjort iordning mig idag.. men jaja har man världens tråkigaste liv så har man.

Önskar att jag hade gjort något annorlunda. Vill inte slöas bort dagarna, månaderna, åren..

Jag vill vara den där tjejen som går ut och festar, åker iväg med massa kompisar och har grillkväll vid någon sjö och inte sitter hemma hela jävla tiden! Jag vill dansa vilt, sjunga högt, vara lullig och ha kul utan att någon/några jävlar tycker jag är världens fjortis och noll i huvudet (Ta till dig, du sa inte precis emot blogg inlägget.. thanks)!

Ska fan sätta mig på det där tåget någon dag och bara åka iväg ett tag.




Tur att det finns gosedjur btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0