Jobbb

Hade fått ett sms när jag vaknade av min chef, hon hade tydligen glömt att informera mig att jag började jobba idag =O Så när jag hade ätit frukost vare bara att sätta på sig arbetskläderna och fara iväg till glanshammar och sedan till lillån. Skänt det känns att ha gjort någon nytta idag iaf! =)

Morfar Lelle fyller 65 år idag! Grattis min "riktiga" morfar<3 Ska på kalojs hemma hos Tina som bor några meter ifrån mig och Max ^^

Nu ringde en fotograf som jag ska jobba med denhär veckan :P Jag ska vara MUA på en plåting med djungel tema ;P Imorgon ska vi träffas och prata och planera :) Skoj!

Nu ska jag göra mig lite fin innan mannen i huset kommer hem haha:p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0