Sminka en kändis;)

Nu har jag fått mitt sommar schema, skönt för nu vet jag ju hur jag ska jobba i sommar :) Och det va okej.

Efter jobbet så åkte jag och träffade en fotograf o hans sambo som ska vara modell på torsdag. Jag tyckte att jag kände igen henne när jag kom in genom dörren och efter vi suttit och pratat en massa så frågade jag vad hon jobbade med och hon sa att hon var atrist "Du kanske har sett mig i Idol, jag va en av finalisterna". Hihi fan va tufft, jag ska sminka en kändis ;D Hon var as trevlig och fotografen med! Så nu har vi spånat på massa ideér. Ska som sagt bli djungel tema, och det kommer bli grymt! Ni får vell se på bilderna sen vem det är jag ska sminka ;)

Idag vart det köttbullar o makaroner till middag ^^ Mumsigt värre!
Mååååste köpa en rullgardin! Jag låg vaken hela natten, kollade på klockan flera gånger varje timme. Ändå var jag pigg som en mört när klockan ringde, jag va ju redan vaken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0