Lgh:en

Tjooo!

Idag jobbade jag bara 4 timmar, skönt för nästa vecka blire inte roligt ska på massa ställen.. sånna som jag hällst inte skulle vilja vara på.. men men det blir en vecka själv sen 2veckor med chefens svägerska. Hoppas hon inte är seg!

Åhh vi har fått det så fint nu! Vi tog tag i Max flyttlådor igår efter vi fått ihop(lr jocke,max o pappa fått ihop den) tv-bänken. Så vi ställde upp alla filmen och instalerade de nya högtalarna, så nu är det fett nice ljud när jag kollar på Lost ;D

Vill inte gå på promenad här i stan, känns inte lika "skoj" som när man kan gå i skogen lr på åkrar. Men om jag väl kommer ut någon gång och hittar en bra promenad sträcka att gå så kommer ja vell gå ut mer. Men jag gillar inte väster så det får vara tillsvidare ;p




Kommentarer
Postat av: sophie

Du kan ju gå bakom maxi?=P

2010-06-21 @ 18:46:26
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Anita

vilken mysig soffa. Vart er den ifrån?

2010-06-22 @ 20:52:33
URL: http://blaaballong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0