Lost

Halloj!
Har inte fått igång internet än men det är på g ;P Fast min dator är paj igen.. ååååh blir så jäkla trött på det!

Idag har jag bara legat i sängen och kollat på bästa serien ever, Lost :D och nu är jag besatt! Kollade klart på säsong 2 förra veckan och när jag satte på säson 3 nu så hade de hoppat över massa avsnitt:O Jag måste nog ha kollat på säsong 1 lr nått, men tur att jag kommer ihåg vad som hänt ;P

Max ville laga mat idag för han fick en kokbok utan sin pappa som inflyttnings present igår:P Hehe så det vart korvstroganoff. Och det smakade som det med så (Y) Bra lagat älsk!



Kommentarer
Postat av: mamma

Ni kommer att bli proffs i köket vi som trodde ni skulle få svälta haha! kram på er!

2010-06-09 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0