Sminkbordet

Gooood morgon!

Idag ska min lilla hårtuss komma på besök och vara hos matte hela dagen ^^ hihi Längtar efter henne<3

Och i eftermiddag kommer siss hit så ska vi peppa lite inför Sing star hemma hos Åsa lite senare;D Efter det ville Felicia dra te kumla men vi får se, är nog inte helt på den idén, jobbigt att åka buss fram o tebax juu!

Pappa ska sätta upp spegel och lampor över mitt sminkbord idag, så äntligen kan jag få börja känna mig lite fin igen, har inte hittat min borste än heller så håret står åt alla håll haha xD Illa det..


Så ser bordet ut jag ska använda till sminkbord:P Fint tycker jag och självklart är det från Ikea ;p

Nu blire ett avsnitt Lost(A) :D


Kommentarer
Postat av: mamma

det blir skit snyggt med sminkbordet!kul att ni syskon umgås <3

2010-06-10 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0