Solning på G

Måste lämna in min dator snart, vill kunna lägga in massa bilder på datorn o så..

Fin fint väder idag, så ska nog gå och lägga mig i parken en stund tror jag:) mamma svarar ju aldrig så blir nog inte att åka till henne iaf.

Idah åker pappa o hans tjej utomlands, fråga mig inte vart.. kroatsien kanske? de skulle till 3-4 länder tror jag och är borta i 2veckor, hoppas de får det toppen!


Sminkningen igår. Först lite 50-tals insperation, men sen vart det en egen tolkning. Det är så roligt att göra "en perfekt mun", kan sitta hur länge som hellst med den:P

Nä nu blire på med bikinin och gå ner o lägga sig, men bara om det är fler folk där ;O!


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken pussmun!

2010-06-29 @ 21:54:45
Postat av: Sophie

Diggar verkligen läpparna! så måste du göra på mig (A) :D

2010-06-29 @ 23:18:14
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0