Sommarjobb

Ringde chefen och kollade hur jag jobbar i sommar. Jag börjar nästa veckan till vecka 32 eller 33 och jag kommer få jobba i lillån på ställen jag är van vid, känns skönt =) Cykel avstånd oxå:P Bra nu har jag några dagar att fixa till i lägenheten:)

Hoppas jag inte får billackeringen!! När jag var där förra sommaren så jobbade bara unga killar som glodde som fan när jag kom dit. Så jobba snabbt o ville bara sticka där ifrån.. Åh nej nu kom jag på att jag får svettsar utbildningen oxå, där ska alla snacka med mig och en gång bjöd en hem mig:S hahah. Nä jag vill ju bara göra mitt jobb o inte stå och prata med alla! :) Men alla är ju snälla iaf och får massa komplimanger ;p

Ursch snart måste jag cykla hem till pappa o packa.. drygt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Toppen att få jobba hela sommaren.Najs med trevliga killar Sandra ;) Förstår att du får komplimanger så trevlig och snygg som du är !!

2010-06-07 @ 19:48:22
Postat av: F

Inte så konstigt attt folk pratar med dig och ger dig komplimanger va? ;-)

2010-06-08 @ 05:43:19
Postat av: Foten

De är jag som är signaturen "F" om du inte fattat de redan? ;-)

2010-06-10 @ 01:39:17
Postat av: Foten

De är jag som är signaturen F om du inte redan listat ut det? ;-)

2010-06-10 @ 01:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0