Sommarlovsmorgon

Nu var det måndag igen.. Känns alltid lite jobbigt när man vet att man har hela veckan framför sig.

Idag var det lugnt på jobbet, började ganska så tidigt på ett dagis i Bettorp och hade två till ställen efter det bara. Men onsdag och torsdag längtar jag inte efter, då ska jag till några ställen som jag inte gillar och är lite osäker på..


Är det någon mer än jag som blir helt tokig på Carolina Gynnings otäcka röst? Asså man orkar ju verkligen inte lyssna. Hon va med på Nyhetsmorgon nyss.

Nämen ser man på, Sommarlovsmorgon. Men på barnkanalen och med några okända programledare.

Sommarlovsmorgon var så himla bra när man var liten! En massa bra serier i som man följde varje sommar dag:)

Funderar på att åka till karlslund och gå lite lr springa.. men det kommer nog inte att ske haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0