Strawberry

Idag gick jag upp på stan och mötte mamma som var påväg till jobbet :) Vi hann bara gå in i en affär tillsammans sen fortsatte jag en sväng på stan själv. Hittade en klänning jag spanat på ett tag som äntligen fanns i min storlek och billig var den oxå :D Ska egentligen inte handla något nu när ja inte har några pengar, men ville ha den på midsommar. Köpte jordisar påvägen hem oxå ^^ 19.90 bara!

Det va verkligen sommar ute idag:D  Satte på mig ett linne o shorts, så hoppas jag fick lite färg oxå ;p
Middag idag blir nog fiskpinnar och potatiiis, det är grejor det! haha




Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du får lön snart! Men du kunde faktiskt fråga mej om pengar. . . Ja vilken sommardag!! Najs

2010-06-22 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0