Tvätta lite

Halli hallå bloggus!

Nu håller jag på att tvätta igen =) Hade visst bra 3 vita plagg, haha kändes onödigt men de fick en egen maskin ändå ;p Tvätt stugan är i källaren, helt kolsvart när man kommer ner, sen är det en jätte lång smal korridor med massa dörrar på sidorna.. fyfan va läskigt det är att gå ner där ensam!

Idag vet ja inte riktigt va jag ska hitta på.. tänkte ju cykla upp på stan men det är ju inte så många affärer som är öppna, så det suger ju. Så får vell bli att kolla på Lost och inreda lite hemma :)


Torsdagens make.

ååh jag gjorde en skit snygg sminkning igår innan jag gick och la mig(för att jag fick en sån idé som jag var tvungen att göra:P). Men jag tog aldrig kort på den.. får prova att göra samma nån annan dag:)

Nu ska jag nog äta lite taco rester from yesterday, mumma. Om det fins kvar nått förståss.. :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja den där källaren den är läskig! Det är ju så kul att pyssla o inreda eller hur?man får en persolig stil.kommer och hälsar på i veckan.Pussåkram

2010-06-13 @ 15:58:39
Postat av: Sophie

gaaah ja vill se lost med dig!! :D

2010-06-13 @ 21:22:34
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0