Vårt<3

Nooo fick inte med min dagbok till lägenheten och jag som lovade Felicia att skriva i den idag:P

Idag har vi städat, tagit bort täckpappret, damsugit och moppat golven:P Fast är forfarnade skitigt överallt typ haha. Max har tagit hit nästan alla sina saker och jag ska hämta mina imorgon. Hela sovrummet är klart så det blir att sova här inatt :D Myspyys!
Jag bara älskar våra tapeter, de är så snygga! Blir bilder sen.

Idag har nästan hela släkten varit här :P Först svärfar och sen kom moster och hennes familj, Mamma, Magnus och Lukas, sen när de skulle gå kom Jocke och Lollo ^^ Både mamma o Lollo hade med sig en paj haha xD de vill göda upp oss ;O!

Nu är min älssking trött, han ligger på soffan och försöker ställa in alla kanaler, vi får vell se om han orkar vara uppe till Rambo kl halv10 ^^



NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0