_____ hair day!?

Fredag :D!

Vaknade kl 5 imorgse och kunde inte somna om.. men låg kvar i sängen till tjugo i sex. Så hann äta frukost i lugn och ro. Sedan tog jag en skön morgon dusch:) Fick och har mkt tid över så har lagt ner en del på sminket. Men så dåligt ljus så det kanske inte blev bra ändå ;p

Skiter i att platta håret idag eftersom vi ska ha hår stylig så det spelar ju ingen roll:P

Fattar inte varför jag får finnar nu:O Jag har ju haft roliga veckan och jag har använt min nya bas i några veckor nu ju:S Så störande att de blommar upp när man ska hem oxå!

I love my pyamas!


Ha en super mysig fredag! Kom ihåg att le till folk du inte känner, ett leende smittar vidare!



Kommentarer
Postat av: Mamma

min kloka flicka! Le mot andra och du får leende tillbaks de mår alla bra av! <3

2010-03-15 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0