Goldwell

Sov hos Max inatt för han skulle vara hemma idag eftersom han inte är 100% frisk än.
Vi kollade på en konstig/äckling film som hette The mountains have eyes 2, vet inte om den va bra lr inte.. kanske ingen att rekomendera ändå ;p

Idag sminkade vi för Goldwells hårvisning igen:) Det var riktigt roligt! Men jag känner att jag inte mår så jätte bra så åkte hem när de andra skulle till slottet på visnigen.. :/ Vore ju roligt att se sina verk, men vill ju inte gå runt o må dåligt.

Fick pappa's nypåfunna korvgryta, åh så god den var, åt tre portioner (A):P

Ska kolla på Flickan som lekte med elden sen, med kasnke lite popcorn:) Om min mag-ont försvinner någon gång har haft det nästan hela dagen =/

Imorgon bär det av till nästa stad på våran Makeup turné, Karlstad =P


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ha det så roligt imorrn! Hoppas att det onda går över... Jag vill inte blir sjuk... =S Vilken tid vill du bli hämtad vid tåget? =)

2010-03-01 @ 23:00:50
URL: http://www.metrobloggen.se/traning
Postat av: Lollo

SV: Tack Sandra :D Men den blev inte som jag ville ju.... :P



Hoppas det går bra i Karlstad nu då :)

2010-03-02 @ 09:19:58
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0