Hips don't lie

Ny vecka och nya friska tag! Det var ju en ganska så speciell vecka förra veckan med praktiker och fotograferingar. Men nu är det nog som vanligt i skolan, lite skönt faktist :)

Strålande sol- en mkt bra början på veckan, hoppas det fortsätter så! =P

Det ligger ett solarium som verkar ganska så fräsht rätt över torget till skolan, så tänkte nog testa på det idag och sen gå till gymmet. ( Om jag skriver att jag ska träna i bloggen så kan jag inte komma undan med det(A) )

Nu kan jag laga köttfärssås oxå, 1 vuxen poäng till mig! Och ett poäng till för att jag använde kundvagn på willys. Och ett till för jag lärde mig tvätta min dun jacka. Hela 3 vuxen poäng på en dag, well well va ska man säga ;)

Igår följde jag med på ett Body-jam pass, det är ett dans pass med lite höfter o bröst rörelser ;P Skit kul och det gick så bra, jag som alltid har svårt med koreografi :D


Kollade bilddagboken 2008 den 8 mars, då skulle jag ut och plocka tusselago och hade trgit kort på de här blommorna:O Sophie hade sett i Citron fjärill oxå. Här ligger det ju metervis med snö nu lixom!

Kommentarer
Postat av: Mamma

haha Sandra vad du är vuxen du klarar dej fint (grabben) tjejen!wow hips dont lie det var lite nytta med din magdans där! Men var de så de var förra året inte konstigt att man är trött på vintern när vi i vanliga fall brukar ha vår! Vi får göra något vårigt istället:köpa en glass,eller en vår blomma att titta o lukta på! kram min underbara

2010-03-08 @ 09:50:05
Postat av: Lollo

ÅH visst var det skönt idag! Hoppas hoppas hoppas att våren komme snart! :)

2010-03-08 @ 20:50:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0