Inget karlstad

Kom inte iväg till Karlstad =/ Gick upp imorse vid 8 och började göra mig iordning, men kände mig skakig i kroppen och hade ont i magen.. så kände att det inte skulle vara lika roligt att åka iväg om man mådde dåligt.

Får vila upp mig idag för jag kan verkligen inte vara sjuk, får inte missa skolan och speciellt inte den här veckan! Det är foto vecka och vi kommer att ha 3 plåtningar.

En svartvitt som vi ska plåta i en kyrka med vackra klänningar och modeller :) Och en reklam fotografering som vi ska ha på fredag, jag är inte 100 på vad jag ska välja för reklam, svårt att välja. Den tredje vet jag inte vad det blir.

Har bestämt en sminkning till slutfotograferingen nu iaf :D hihi. Men HAR INGA MODELLER till det!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

hej :) tack så mycket :) blir jätte bra :)

2010-03-02 @ 23:07:14
URL: http://misstyndero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0