John blund

Sov till 10.20 idag, hur gick det till?? :O Det var verkligen inte igår jag gjorde det. Skit härligt =D
Alltid när jag sover länge lr vaknar o somnar om så drömmer jag, inatt drömde jag att jag och en gammal klasskompis åkte skidor i skit farliga backar, sen gick vi och handlade i en butik med jätte höga hyllor.. hahha va är det för dröm lixom? xP

Idag ska vi göra köttfärssås o makaroner så man får några matlådor, gott hoppas ja ;p

Blir en lugn dag idag med, kanske ska träna senare men det visar sig.


Fick en tablett mot mensvärk i tisdags, har inte varit mig själv sedan dess, ser färgglada figurer vart jag än går och har röster i mitt huvud som säger mig att jag måste.... Haha ne ja kom inte på vad ja mer nu xD Den fungerade mot värken iaf ;p




Kommentarer
Postat av: sophie

är de en receptbelagd tabeltt? :)

2010-03-07 @ 13:14:36
URL: http://sophie.jaxne.com
Postat av: Ronja

Men Sandra då, vad elak du är!! =P Det är ju en vanlig värktablett! haha

2010-03-07 @ 15:41:20
Postat av: Lollo

SV: Jag förstår att du tycker det, det är ju mycket trwevligare att äta tillsammans :) Han kanske vänjer sig med tiden.... :D

2010-03-07 @ 16:40:41
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0