Melody och jag är såå cool ;)

Har haft en känsla av att jag har glömt något eller bara att något är jobbigt. Känner mig stressad.. det är vell för att tiden går så snabbt och jag inte hinner med i guess.. Måste söka jobb, fixa fotograferingar, studiebesök, kontakter och planera o tänka på slutfotograferingen och nästan ännu värre : Slutproven!

Var ute och gick 50 min i det fin fina vädret idag :) Det var härligt, tog det istf gymmet. Får gymma på torsdag för imorgon är det plåtning för Moremoremore :P Jag ska tillbaka till skolan kl 16 för då skulle en/flera modeller som jag ska få sminka:P Ryan frågade om jag ville vara modell om han inte fick tag på fler modeller, väldigt smickrande ^^ Men räknar med att han får tag på fler ändå:)

Nu ska jag hänga tvätt sen kolla på Halv 8 hos mig och sitta vid tv:n till 22 då DHW slutar ;p

Svampen förra helgen då delfinalen var i örebro

Imorgon blire melodifestival sminkningar =) På tal om om melodifestivalen så ska vi kolla på finalen hos moster på lördag:D Precis som förr ! hihi Vi ska klä ut oss och äta pizza, och det blir säkert någon rolig röstning ^^ skoj skoj, precis som det ska vara då det är melodifestival final<3


Kommentarer
Postat av: Anita

du må se på "Dating in the dark" hvis det inte er planerat :P

2010-03-09 @ 19:35:04
Postat av: Sandra

Ja det ska jag oxå se :D Spännande!

2010-03-09 @ 19:46:33
Postat av: Lollo

Åh vilken härlig tradition :D Hoppas ni får riktigt mysigt.

2010-03-10 @ 00:08:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: sophie

MYSIGT på melodifestival finalen! de ska vår lilla släkt me se på ;:D

2010-03-10 @ 22:21:25
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0