Move

Igår köpte älskling en lägenhet =D Jätte skoj! Men jag känner mig lite förvirrad.. Vi har inte pratat allt för mycket om hur det ska bli.
Ska jag oxå bo där helt eller ska jag fortfarande bo kvar hemma men är hos honom väldigt ofta som vanligt? Vad har jag och säga till om när det gäller inredning o sånt?
Ja ni märker ju hur pass bra vi är på att prata med varnadra om viktiga saker:S haha. Han gillar inte att prata i telefon,sms lr msn och vad har man för val när man är 16mil ifrån varann? :P Jag får helt enkelt skriva på bloggen ;P





Den här veckan har vi fantasi i skolan. Igår var det dock tema och min trogna modell Anita ställde såklart upp som en trasdocka:P


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det där löser ni ju Sandra ;) Lägenheten är kanonfin! Kommer bli skitbra! :)

2010-03-23 @ 15:28:34
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: SNOPPIS

gött med lägenhet äntligen:)

2010-03-23 @ 15:48:35
URL: http://sophie.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0