Pang, där flög byxknappen iväg igen..

Nää, nu har jag ätit skit mat och godis i en hel vecka, varje dag! Och tränat zerooo times!

Ursch det mår jag inge bra av =/ Stora o pösiga kläder som gäller nu tills jag har ordnat upp det.

Plåtningen vart jag jätte nöjd med! Min modell posade super bra och va super fin i klädningen och makeupen =P

När vi var klara så gick jag och Fredrika en sväng på stan i Falun, och det känns att jag köpte för mkt saker:S Men ska kolla sen, kommer inte ihåg vad det var xS

Slängde precis i mig en färdig ost o skink-paj och ska vell börja plugga lite, kanske även gymma sen om jag orkar men troligtvis inte...


Kommentarer
Postat av: Ronja

No mooore junk food, fröken! Du behöver BRA energi i form av RIKTIG mat! =)

2010-03-04 @ 16:46:33
Postat av: Mamma

vad kul att handla i en annan stad :) nu blir jag nyfiken vad du hittat! Har du varit på den där butiken som heter något med Lavendel en inrednings och shabby chic grejor som jag gillar! kram

2010-03-05 @ 08:10:01
Postat av: sandra

Det vart en super snygg ring, en läppglans o en ögonskugga, var säkert nått mer oxå haha:P Nej har inte sett den affären faktiskt.. hmm får hålla utkik:)Love you mammi<3

2010-03-05 @ 16:00:28
Postat av: Anita

den butikken ligger mitt-i-mot makeupstudion:P til höger for byllupsbutikken tror jeg.

2010-03-09 @ 19:07:24
Postat av: Sandra

Nemen hitta du min blogg anita ^^:D Okeej då ska jag kolla om jag ser den imorgon:P

2010-03-09 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0