Plåtnigar hit o dit

Igår var vi på plåtning för Skank.com nästan hela dagen, det var roligt att se hur det gick till och att stå o flabba lite ;^P

Första plåtningen var i ett vanligt P-hus i ett hörn haha:P Lite kallt och det var ett högt jobbigt ljud från nått maskinrum helatiden, men som sagt det var värt det.

Jag sminkade 2 killar lr 3 vart det. Vi fick sitta på Wanes coffe och sminka bland alla fikakunder, kändes lite konstigt ;s Andra killen sminkade jag inne i P-huset med sämst ljus! Men det gick ändå :P

Vi var där inne kl 15- lite över 18 tror jag innan vi drog vidare till B-länge och åt lite mat och bättrade på sminket inför nästa plåting. Efter det åkte vi hem. Tvättade penslarna, tvättade bort sminket o bums i säng! ^^

Idag o imorgon är det viktiga plåtingar. Så börjar kl8 båda dagarna. Det är spännande o lite nervöst.

Blir till att stanna här i helgen så folk där hemma hinner sakna en lite iaf :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter så roligt Sandra,de händer en massa saker som i filmstjärnevärlden! Jag är så glad att du trivs och har roligt du är så duktig! pussss

2010-03-04 @ 09:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0