Reklam bilden

Hade glömt lägga upp bilden från reklam plåtingen som vi gjorde med Joakim Åström:) Men här är den Wolla!

Jag som sminkade på jätte mycket knallrosa ögonskugga, den bara försvann typ! :P

Det är som tordag idag eftersom vi är lediga på torsdag:) skönt.
Hoppas ja inte får för myckt godis utav påsk haren, har lagom börjat kunna använda jeans utan att knappen flyger bort haha xP Eller så har jag fått för mig det.. men det har itne hänt på ett tag nu xD haha

(Det har kommit ännu mer snö föresten) Längtar till Örebroo!

Kommentarer
Postat av: Ronja

De hade väl redan flugit bort?? Då finns det väl inga jeansknappar kvar som KAN flyga bort?!

Nääädå, skojja bara! =P

Jag tyckte ögonskuggan syntes på bilden, men jag hade gärna sett samma nagellack på hennes naglar som den hon gjorde reklam för... För DET syntes lite sämre i så fall. =/ Övning ger färdighet! =)

2010-03-30 @ 07:13:31
Postat av: Mamma

Du får köpa nya jeans nu till våren,ljusa och slitna det är skitsnyggt! Jag tyckte reklamfotot var bra! Puss å kram

2010-03-30 @ 10:21:17
Postat av: Lollo

Ser totalproffsigt ut! :D Kör med blått imorrn, det blir skitbra!

2010-03-30 @ 12:46:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Erica

Tycker bilden var jättefin och makeupen oxå ! Kom ihåg att det är du som är proffset, och inte alla andra som bara ser din bild. tycker du fick fram reklamen utmärkt, det var ju faktiskt läppglanset du skulle göra reklam för och inte något annat och det lyckades du med hur bra som helst ! :)

2010-03-30 @ 15:50:45
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0